woensdag 17 augustus 2011

Korte metten

Dat is hier niet goed he, zo kan dat niet meer.  Zit ik hier vanalles te beloven, en dan houd ik al meer dan een week mijn klep toe.  Maar nu niet meer, nu maak ik er korte metten mee.
Ik kreeg heel veel plezante ideeën om verkleedkleren te maken.  Hoeveel er echt nog van de naaimachine zullen rollen tegen dat mevrouw Dora 3 jaar wordt, is nog maar de vraag.  Dat duurt namelijk niet zo lang meer.  Maar iets zegt mij dat ze ook nà 8 september zich nog graag zal verkleden.

De plezantste tip kreeg iets, dat had ik beloofd.  Ik had beter gewoon een onschuldige hand een naam laten trekken, want ik vind ze allemaal even plezant.  Maar u zult het allemaal wel met mij eens zijn dat deze dame er qua werkijver met kop en schouders bovenuit steekt.  Hier staan alle tips die Riet en ik verzamelden (van hier, maar ondertussen ook van elders) al bij elkaar.  Kwestie van u allen wat inspiratie te laten opdoen.

Riet, je wint dus een prijs.  Het eeuwige getwijfel steekt weer de kop op, maar ik beloof je dat het er aan komt, en dat het iets met verkleden te maken heeft.  Kwestie van uw dochters ook warm te maken en hun verkleedgen te laten ontwikkelen ;-)

1 opmerking:

  1. Woehoeew! En haast je vooral niet. Ik zou maar eens wroeging kunnen krijgen over alles wat ik dringend nog moet doen voor anderen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen